Konaklama ve Eğitim Hizmetleri Şube Müdürlüğü
Başkanlığa bağlı konukevleri ve kreşlerin eğitim faaliyetlerinin planlanması, yürütülmesi ve denetlenmesinden sorumludur.
· Başkanlığa bağlı konukevlerinin işletilmesini sağlamak; bakım, onarım ve yenileme çalışmalarını yürütmek; hizmet kalitesini artırmak.
· Konukevlerinde konaklama süreçlerini (rezervasyon, kayıt, tahsis, ücretlendirme vb.) yürütmek; kabul, kayıt ve tahliye işlemlerini yapmak; konukların uyacağı kuralları uygulamak ve denetlemek.
· Konukevlerinde hijyen, güvenlik, yemek (kahvaltı )ve diğer hizmetlerin düzenli şekilde sunulmasını sağlamak ve denetlemek.
· Konukevlerine ilişkin bütçe, muhasebe, satın alma, envanter ve gelir-gider takibini mevzuata uygun olarak yürütmek.
· Eğitim hizmetleri için gerekli mekan, ekipman ve personel ihtiyaçlarını belirlemek, temin edilmesini koordine etmek.
· Eğitim faaliyetlerinin planlanması, uygulanması, izlenmesi ve değerlendirilmesini sağlamak; mevzuat, üniversite iç düzenlemeler ve kalite standartlarına uygun yürütülmesini temin etmek.
· Eğitim materyalleri ve teknolojik donanım ihtiyaçlarının karşılanması için gerekli talepleri hazırlamak.
· Eğitim ve sosyal faaliyetlerle ilgili kayıt, belge ve dokümanların hazırlanmasını, arşivlenmesini ve raporlanmasını sağlamak.
· Hizmet kalitesini artırmak amacıyla sürekli değerlendirme ve iyileştirme çalışmaları yapmak.
· Üniversite birimleri ve dış kurumlarla iş birliği yapmak; gerektiğinde koordinasyon ve ortak projeler geliştirmek.
· Konukevleri ve kreşlerde görevli personelin iş ve görev dağılımını yapmak, çalışmalarını denetlemek, performanslarını değerlendirmek; işe başlama, devamsızlık ve disiplin süreçlerini yürütmek.
· Personelin mesleki gelişimini desteklemek, motivasyonunu ve iş disiplinini sağlamak.
· Eğitim ve konaklama hizmetlerinin etkinliğini ve verimliliğini takip etmek, aksaklıkların giderilmesini sağlamak.
· Misafir ve personelin memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalar yapmak, talep ve şikâyetleri çözmek.
· Acil durumlarda gerekli koordinasyonu sağlamak ve sorunların çözümünde hızlı hareket etmek.
· Görevli personelin kılık kıyafet yönetmeliğine uygunluğunu denetlemek, gerekli durumlarda uyarı ve yönlendirme yapmak.
· Personele ait giriş-çıkış saatlerinin ve vardiya düzenine uyumun takibini yapmak, devamsızlık ya da düzensizlik durumlarını üst yönetime raporlamak.
· Çalışanların kişisel hijyen kurallarına uymasını sağlamak, özellikle çocuklarla temas edilen ortamlarda temizlik ve hijyen konusunda gerekli bilgilendirme ve denetimleri yapmak.
· Daire Başkanlığı strateji ve politikalarına uygun faaliyet yürütmek, düzenli raporlar hazırlayarak Başkanlığa sunmak.
· Daire Başkanlığı tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.